Osoba odpowiedzialna: mgr Anna Kuczak
telefon: 68 328 3173, e-mail: A.Kuczak@adm.uz.zgora.pl
telefon: 68 328 3173, e-mail: A.Kuczak@adm.uz.zgora.pl
Wykaz dokumentów dotyczących powołania
Procedura powoływania nowego kierunku studiów pierwszego i drugiego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
- Zgoda JM Rektora dla idei powołania nowego kierunku studiów.
- Złożenie kompletnego wniosku w Sekretariacie Prorektora ds. Jakości Kształcenia
(poprzedzone przesłaniem elektronicznej wersji wniosku w celu sprawdzenia jego poprawności - co najmniej 7 dni przed planowanym posiedzeniem Uczelnianej Rady ds. Kształcenia)
wraz z:- pismem przewodnim od Dziekana do Prorektora ds. Jakości Kształcenia;
- opinią Wydziałowej Rady ds. Kształcenia w sprawie programu studiów dla kierunku studiów;
- opinią Parlamentu Studenckiego.
- Opinia Uczelnianej Rady ds Kształcenia
- Uchwała Senatu Uniwersytetu Zielonogórskiego
- Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Zielonogórskiego
Do pobrania:
Wniosek o utworzenie nowego kierunku studiów
Załączniki do wniosku o nadanie uprawnienia
Program studiów
![]() Wszelkie Prawa zastrzeżone (C) 2003 Uniwersytet Zielonogórski
|